یسنا جون مامانییسنا جون مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
الینا جون مامانیالینا جون مامانی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

نی نی مامانی

...

1393/5/12 9:02
نویسنده : آیدا
224 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان امیدوارم که جات راحت باشه 

خدارو شکر که هستی ... بی نهایت شکرت خداجون.

10 تیر رفتم دکتر گفت تقریبا 8 هفته است که تو دل مامانی هستی چون هیچ مشکلی نداشتم گفت نیاز نیست سونو بشی .

کلی آزمایش برام نوشت که تا ماه دیگه انجام بدم براش ببرم  چند روز پیش رفتم آزمایش دادم 4روز بعد جوابشو گرفتم همه چی نرمال بود دیروز زنگ زدم مطب دکتر برا 3شنبه برام نوبت داد دل تو دلم نیست زودتر میخوام 3شنبه بشه برم پیش خانم دکتر تا سونوم کنه بگه که عسلم سالم سالمه

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان پریسا و بابا مهرداد
12 مرداد 93 9:06
انشاله به سلامتی نی نی قشنگتون به دنیا بیاد و خیلی خیلی خوشحالتون کنه ... شما هم منو دعا کنید . منم برای شما دعا میکنم عزیزم
مامان حديث
10 دی 93 1:10
سلام خاله جووووووووووونم من حديثو تو جشنواره ي ني ني وبلاگ شركت كردم لطفا ميشه بهم راي بدين؟؟؟ كد عكسم 65 بياين ببينين خوشحال ميشم اگه پيامكش كنين به شماره ي 1000891010 يه عااااااااااااااالمه مرسي